Het Idee - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jos en Frank Sierhuis - WaarBenJij.nu Het Idee - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jos en Frank Sierhuis - WaarBenJij.nu

Het Idee

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Jos en Frank

29 Augustus 2014 | Nederland, Groningen

Het was Jos' idee: als fanatiek fietser en jong pensionado een flinke fietstocht maken. Als doel: La Nucia in Spanje, vlak bij Benidorm, waar Pa Jan Sierhuis als oudere pensionado zijn laatste levensjaren doorbracht en is begraven. Een soort persoonlijke pelgrimage zou je kunnen zeggen.
Als jongste broertje was ik in eerste instantie best jaloers op dit plan, tot ik bedacht dat ik wel mee zou willen. Gelukkig vond Jos dat ook een goed plan en kon de voorpret beginnen. Jos had routes en kaartmateriaal al snel onder de knie. Ik ben meer een wandelaar en moest a) aan een nieuwe fiets (met een sparta stadsfiets leek het toch wel een lastige opgave worden) en b) maar eens wat vaker gaan fietsen. Zo hoop ik dat ik mijn grote broer straks kan bijhouden. ;-)
Zondag 31 augustus vertrekken we uit Den Haag.

• 30 Augustus 2014 - 19:19

Marieke:

Ha Sierhuizen,

Veel plezier! En wat al een mooie foto's. Vanwaar komt die eenzame fietser uit het water zetten....

Liefs, Marieke

• 30 Augustus 2014 - 21:07

Roos:

Goeie reis! Leuke coach ook trouwens.

Liefs, Roos

• 30 Augustus 2014 - 21:44

Jelt En Ids:

Dag opa en Frank,
    Wij hopen dat we later net zo stoer worden als jullie!
    Kus Jelt en Ids

• 30 Augustus 2014 - 21:46

Ineke St:

Hoi Jos en Frank,
    Ik had vandaag al geprobeerd jullie te bellen om je een goede reis te wensen. Nu krijg op deze manier nog een kans. We zijn reuze benieuwd naar de verhalen en wensen jullie veel succes!

• 30 Augustus 2014 - 22:09

Toon:

Veel plezier! 'S middags 4 gangen in Frankrijk met Wijn is mijn aanbeveling. Binnen 30 min er weer uit gefietst.

• 30 Augustus 2014 - 22:54

Joost Vreeburg:

Hoi Jos,

Een hele goede en gezellige reis met je broer !
    We zijn benieuwd naar de verhalen.

Groeten Conny en Joost

• 31 Augustus 2014 - 04:36

Emmy Van Someren:

Hi Jos en Frank, had Jos al gemaild, maar dit is veel leuker. Heel veel plezier onderweg en veilige kilometers op weg naar Spanje. Over 2 weken kom ik wel even checken of het weer goed genoeg is :-)
    Hartelijke groeten, ook van Hugo, Emmy

• 31 Augustus 2014 - 10:34

Remy & Hetty:

Hallo JOS,

Lijkt ons een geweldig plan . Zullen de verslagen en ervaringen volgen . Veel succes en goede reis !

• 31 Augustus 2014 - 10:57

Cynthia:

Hoi Jos,
    Wat een super onderneming! Ik wens jullie een goede reis met heel veel fietsplezier.
    Groetjes,
    Cynthia

• 31 Augustus 2014 - 15:11

Erik:

Goede reis gewenst vanuit restaurant in de molen, onderdendam, bovenste slaapkamer!

• 31 Augustus 2014 - 22:57

Roel:

Goeie reis Frank en Jos!

(en niet zo veel regen als vandaag gewenst)

• 01 September 2014 - 08:49

Joke Hendrickx-stevens:

Ha neven!
    Wat een mooie dag om te vertrekken! De wielen nog in de mist en de zon op je hoofd! Een heel mooie reis gewenst en veel plezier. Wij kijken uit naar jullie verslag. Groetjes van Ludo en Joke

• 01 September 2014 - 16:19

Petra:

Hee Frank,
    Wat een mooie fiets is het geworden! Geniet ervan en als je terug bent spreken we weer eens af.
    Groeten Hendrik en Petra (en van Aaron die pasta Frank toch best sympa vond :))

• 02 September 2014 - 08:38

Hannie Bushoff:

Ha Frank ( en Jos),
    Een mooie pelgrimage gewenst. De weg is belangrijker dan het doel.... zeggen ze wel eens. Veel plezier!

• 02 September 2014 - 19:16

Marjan:

Hoi Jos en Frank,
    Stoer plan hoor. Nu 3 dagen op weg en nog genoeg tijd om jullie een hele mooie fiets reis toe te wensen. groetjes van Eimert en Marjan

• 02 September 2014 - 20:44

Lia:

Hoi Frank, in gedachten fiets ik met jullie mee. Zelfs in gedachten weet ik hoe lekker dat biertje door het keelgat glijdt aan het einde van een rit! Afzien en genieten is een mooie combi! Liefs, Lia